خطاهایی که موقع نصب آنتی ویروس با آن روبه رو هستیم

خطاهای رایج در نصب آنتی ویروس

خطاهایی که موقع نصب آنتی ویروس با آن روبه رو هستیم

با چه خطاهایی موقع نصب آنتی ویروس روبه رو می شوید؟

در این مطلب میخواهیم به برخی از خطاهایی که موقع نصب آنتی ویروس با آن مواجه هستیم، بپردازیم.

برخی خطاها

کاربران عزیزی که  اقدام به خرید لایسنس نود 32 از سایت anti365.ir می نمایند، برخی مواقع در هنگام نصب به خطاها و مشکلاتی برخورد میکنند. ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به نمونه خطاها و پرسش و پاسخ به آن ها اشاره کنیم.

پرسش و پاسخ ها

سوال : موقع نصب نود ۳۲ روی ویندوز سون پیغام check your internet connection میده و آنتی ویروس نصب نمیشه. دلیلش چیه؟

جواب: چند تا دلیل میتونه داشته باشه استفاده از پروکسی و سایر ابزار های تغییر ای پی میتونن باعث ایجاد این مشکل بشن شما حتما باید برای نصب ایست در سیستم عامل ویندوز 7 از اپدیت بودن ویندوز مطمعن بشید و بعد آخرین نسخه را دانلود ونصب کنید.

سوال :متاسفانه در هنگام آپدیت شدن ویندوز 10  آنتی ویروس نود 32  غیر فعال شده اما آیکون برنامه در دکستاب هست و همچنین در ستینگ در قسمت آپ برنامه ها هم هست. الان می خوام این برنامه رو پاک کنم و از اول نصب کنم. اما متأسفانه هنگام پاک کردنش هشدار ekrn میاد و نمی تونم پاکش کنم. البته نمیتونم نصب مجددش کنم.

جواب : از منوی استارت، cmd را تایپ کنید یا command prompt را جستجو کنید و در هر 2 صورت روی آن کلیک نموده و باز کنید. در صفحه باز شده تایپ بفرمایید:

sc delete ekrn  و enter را بزنید. سپس میتوانید آنتی ویروس ایست را پاک کنید و مجدد نصب بفرمایید.

سوال: لطفاْ علت خطای کد ECP 20002 هم توضیح بدهید.

جواب: معمولا این خطا به دلیل عدم برقراری ارتباط آنتی ویروس ایست با اینترنت بوجود می آید و برای حل مشکل باید مشکلات مربوط به اتصال اینترنت را چک کنید . مشکلاتی مانند عدم برقرار ارتباط با دی ان اس یا اینترنت پروکسی ومواردی از این قبیل که در مقالات آتی به صورت کامل به آن می پردازیم

vistaran
ارسال دیدگاه