چهار راه کار جدید ESET برای افزایش امنیت کسب و کار خانگی2022

چهار راه کار جدید ESET برای افزایش امنیت کسب و کار خانگی2022

چهار راه کار جدید ESET برای افزایش امنیت کسب و کار خانگی2022

پیشگیری از تهدیدات در دنیای دیجیتال نیازمند توسعه مکرر است

ESET مجموعه ای از به روز رسانی ها را منتشر می کند که امنیت کسب و کارهای خانگی را افزایش می دهد. دراین مطلب به چهار راه کار جدید ESET برای افزایش امنیت کسب و کار خانگی2022 می پردازیم.لایسنس آنتی ویروس نود 32 را برای شروع کسب و کار خانگیتان خرید کنید.

در اوایل سال 2021، ESET PROTECT را منتشر شد. نسل جدیدی از ابزار مدیریت از راه دور ما که به مدیران فناوری اطلاعات امکان می‌دهد محصولات امنیتی  را به‌طور ایمن مستقر و مدیریت کنند. اکنون، در سال 2022، خط محصولات تجاری ESET در حال به‌روزرسانی گسترده‌ای است که تقریباً همه مشتریان تجاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هدف اصلی در پشت دسته ارتقاء، تیز کردن ابزارهای مشتریان برای جلوگیری از خرابکاری مجرمان سایبری با شبکه هایشان است.خرید لایسنس نود 32 اگرچه نمی توان از همه حملات در یک شبکه جلوگیری کرد، اما با کاهش سطح حمله همراه با اقدامات پیشگیرانه مانند خرید لایسنس eset، پیکربندی دقیق سیستم، نظارت دقیق و بررسی های سلامت دوره ای، می توان به طور کامل حذف کرد. توانایی انجام برخی از انواع حملات یا شناسایی سریع پرچم های قرمزی که یک حمله شروع کرده است تا آن را خاموش کند.

از میان انبوه تغییرات، چهار مورد کلیدی برای کمک به مدیران فناوری اطلاعات برای مدیریت بهتر خطرات امنیتی در محیط‌هایشان هستند: به‌روزرسانی‌های خودکار، داشبورد ESET PROTECT برای ESET LiveGuard Advanced، مدیریت محافظت از حمله Brute-Force، و کنترل وب برای ابزارهای اندرویدی،خرید لایسنس eset internet security

1. به روز رسانی خودکار برای مدیریت پچ

یک مکانیسم جدید به‌روزرسانی خودکار برای همیشه به‌روز نگه داشتن ESET Endpoint Security و ESET Endpoint Antivirus برای ویندوزاست. از نسخه 9، به‌روزرسانی خودکار به‌طور پیش‌فرض فعال است. و مدیران فناوری اطلاعات این امکان را دارند که این ویژگی را به طور کامل یا فقط تا یک نسخه خاص از طریق کنسول ESET PROTECT خاموش کنند. هدف از معرفی مکانیزم به‌روزرسانی خودکار، کاهش بار روی دوش مدیران فناوری اطلاعات به‌روزرسانی به‌موقع نرم‌افزار امنیتی است. به‌ویژه زمانی که ویژگی‌های حفاظتی جدید در دسترس هستند و باید باگ‌ها برطرف شوند.

2. نمای داخلی ESET LiveGuard Advanced ESET PROTECT

اکنون افتتاحی را برای ESET LiveGuard Advanced (که قبلاً ESET Dynamic Threat Defense نامیده می شد) ارائه می دهد. ESET LiveGuard Advanced یک فناوری مبتنی بر ابر است. که فایل‌های مشکوک ارسال شده توسط نقاط پایانی را برای تهدیدات جدید یا قبلاً دیده نشده، به‌ویژه نسخه‌های جدید باج‌افزار، تجزیه و تحلیل می‌کند. با اجرای نمونه‌های ارسالی در فضای ابری، می‌توان از مدل‌های یادگیری ماشینی سنگین وزن و الگوریتم‌های تشخیص قوی استفاده کرد. که می‌توانند به سرعت نمونه‌ها را به‌عنوان مخرب، مشکوک یا تمیز تجزیه و تحلیل کرده و امتیاز دهند. داشبورد ESET LiveGuard Advanced به مشتریان دید گسترده‌ای نسبت به تشخیص‌های مشاهده شده توسط فناوری در سطح جهانی و آمار دقیق‌تر برای شبکه‌های خودشان می‌دهد.

3. محافظت در برابر حملات بی رحمانه برای کارگران از راه دور

برای همگام شدن با محافظت جدید Brute-Force Attack Protection در محصولات امنیتی ESET endpoint برای ویندوز. مدیران فناوری اطلاعات اکنون می توانند این ماژول را از کنسول ESET PROTECT مدیریت کنند. این لایه شناسایی که برای دفاع بهتر از کسب‌وکارها در دوران کار از راه دور معرفی شده است. آدرس‌های IP خارجی را مسدود می‌کند که ویژگی‌های حمله brute-force پیش رو در ورود به پروتکل دسکتاپ راه دور (RDP) را نشان می‌دهند. در دسترس بودن همه جا RDP در ماشین های ویندوز و نیاز به کار از راه دور که در سال 2020 به یک نیاز یک شبه تبدیل شد، بسیاری از کسب و کارها RDP را روشن کردند. تا کارمندان از خانه به منابع شرکت دسترسی داشته باشند. به امید نفوذ به سازمان‌هایی در سراسر جهان که ممکن است در استفاده از RDP به اندازه کافی ناکام باشند، مجرمان سایبری اینترنت را اسکن می‌کنند. و میلیاردها حمله به زور را انجام می‌دهند. همانطور که تنها در تله متری ESET دیده می‌شود.

4. محافظت از ویندوز در بازو

با رشد مورد انتظار سخت افزار ARM64 که به دست کارمندان می رسد، ESET Endpoint Security و ESET Endpoint Antivirus اکنون نسخه های ARM64 را از نسخه 9 ارائه می دهند. به طور سنتی، پردازنده های مبتنی بر ARM به دلیل ویژگی های سخت افزاری منحصر به فردی که آنها را برای استفاده دستی سازگار می کرد، بر بازار دستگاه های تلفن همراه تسلط داشتند. فاکتورهای اندازه، طراحی های بدون فن و عمر باتری طولانی. انتقال این ایده‌ها به لپ‌تاپ و پلت‌فرم‌های 2 در 1، دنیای کاملاً جدیدی از دستگاه‌های مفید را باز کرده است.  تجربه‌ای آشنا را که از دستگاه‌های تلفن همراه می‌شناسیم. و نیاز به ایمن کردن آنها را گسترش می‌دهد.

محافظت بیشتر از ویندوز برای کاربران اندروید

یک ویژگی جدید کنترل وب که به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد دسترسی کارمندان به وب‌سایت‌ها را از دستگاه‌های تلفن همراه خود تنظیم کنند، اکنون از طریق ESET PROTECT Cloud در دسترس است. با استفاده از دسته‌های داخلی و قوانین سفارشی، مدیران می‌توانند در لیست سیاه، لیست سفید، یا در مورد URL‌هایی که به سایت‌هایی با محتوای مضر منتهی می‌شوند یا می‌توانند بر بهره‌وری کارمندان تأثیر منفی بگذارند هشدار دهند. برای کاربران مک، ESET نسخه 7 آنتی ویروس ESET Endpoint را منتشر کرده است. که نسل جدیدی از محصول ساخته شده با معماری میکروسرویس است که جایگزین معماری یکپارچه قبلی می شود. در نتیجه، محصول عملکرد بهتری دارد زیرا فقط در صورت نیاز از خدمات استفاده می کند و دارای طراحی چند رشته ای بهبود یافته برای اسکن سریعتر در چند پردازنده است. پایدارتر است زیرا اجزای ناموفق می توانند به طور خودکار به جای اینکه باعث از کار افتادن کل برنامه شوند، دوباره راه اندازی شوند. ایزوله امنیتی بهتری دارد زیرا اجزا می توانند با حقوق کاربر غیرمجاز اجرا شوند. و با دستگاه های Apple M1 از طریق Rosetta 2 سازگار است.

vistaran
ارسال دیدگاه