مزایای نصب آنتی ویروس نود 23 یکساله و اورجینال

مزایای نصب آنتی ویروس نود 23 یکساله و اورجینال

مزایای نصب آنتی ویروس نود 23 یکساله و اورجینال

ایمن سازی کسب و کار خانگی

از مزایای نصب آنتی ویروس نود 23 یکساله و اورجینال، حفاظت پیشگیرانه پیشرفته برای ایمیل ابری، در ارتباط با کسب و کارهایی که اخیر به سمت خانه متمایل شده است. با تغییر گسترده به سمت کار در خانه و ورود تعداد زیادی از کارگران به یک محل کار ترکیبی، ابزارهای همکاری مبتنی بر ابر و بهره‌وری در کسب‌وکارها در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. اگرچه مدت ها پیش بینی می شد، مدل ترکیبی، پیچیدگی ایمن سازی محل کار را در سطح عملی آشکار کرده است. پروتکل ها، فرآیندهای کسب و کار و ابزارهای فناوری اطلاعات در حال حاضر تأثیر بسیار بیشتری بر امنیت خوب، هم برای شبکه های خانگی و هم برای شبکه های تجاری دارند. برای کاهش خطرات ناشی از عبور باج افزارها بین استفاده شخصی و تجاری خرید لایسنس نود 32 برای کامپیوترهای خانگی الزامی است.

جلوگیری از هک سازمان یافته دستگاههای اداری و اطلاعات مهم

سال 2021 اخبار زیادی در مورد هک گسترده پلتفرم‌های تجاری مانند SolarWinds Orion و کمپین‌های نفوذی بود که شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات را هدف قرار می‌دادند. نسخه‌های قدیمی ابزار نظارت فناوری Centreon را اجرا می‌کردند. برای بسیاری از کسب‌وکارها، این رویدادها باید به  نقطه عطفی منجر شود برای استفاده از آنتی ویروس. تهدیدات سایبری به طور فزاینده‌ای سیستم‌های مبتنی بر ابر، پلت‌فرم‌های همکاری، کاربران آن‌ها و مدیران فناوری اطلاعات را که وظیفه اجرای هموار آن‌ها را دارند هدف قرار می‌دهند. اینها همان ابزارهایی بوده اند که کسب و کارها را قادر می سازد کارایی های بیشتری را در طول همه گیری پیدا کنند. در حالی که به وضوح بسیار مهم است، چیزی که تعداد کمی از مدیران فناوری اطلاعات و دارندگان بودجه ممکن است روی آن حساب کرده باشند، مقیاس خطراتی بود که زمانی که کل پلتفرم های خدمات مورد هدف عوامل تهدید قرار گرفتند، رها شدند. در مارس 2021، بهره برداری از Microsoft Exchange، صورت گرفت که در آن محققان ESET بیش از 10 عامل یا گروه تهدید مختلف را شناسایی کردند. 

آیا این تهدیدات در مقیاس بزرگ حواس را از تهدیدات به خانه منحرف می کند؟

گزارش تهدیدات ESET نشان می‌دهد که کارمندانی که از راه دور کار می‌کنند. و از ابزارهای دسترسی از راه دور مانند پروتکل دسک‌تاپ از راه دور برای دسترسی به داده‌های شرکت، ابزارها و کمک‌های فناوری اطلاعات استفاده می‌کنند در معرض خطر بالایی هستند. در (مه- آگوست) 2021، ESET پنجا و پنج میلیارد حمله brute-force جدید علیه شبکه‌هایی با سرویس‌های RDP عمومی شناسایی کرد. این نشانه ای از بحرانی شدن RDP در خانه و محل کار ترکیبی است.  همچنین نشان دهنده اقدامات امنیتی در هنگام راه اندازی، پیکربندی و استفاده از ابزارهای همکاری، سرورها و سایر سیستم های تجاری چقدر حیاتی هستند.

خرید لایسنس eset internet security

امنیت یک مسئولیت دوگانه است:

اولی بر عهده مدیران فناوری اطلاعات، که قوانین را تنظیم می‌کنند و بر فعالیت‌ها نظارت می‌کنند. دومی بر عهده کارکنان یک کسب‌وکار که از ابزارها استفاده می‌کنند. اما ممکن است در اقدامات امنیتی خود تزلزل پیدا کنند. همیشه نمی توان جلوی مجرمان سایبری را گرفت تا با وسایل دروغین خود به درب خانه بکوبند. بنابراین، جای تعجب نیست که فیشینگ و پیام‌های جعلی بر صحنه تهدید ایمیل T2 2021 تسلط داشته باشند. به طوری که مایکروسافت بیشترین جعل هویت را دارد. پس از آن شرکت تدارکات DHL، خدمات امضای الکترونیکی DocuSign و سرویس اشتراک فایل WeTransfer قرار دارند. با این حال، در دفاع از آنها، می توان از راه حل های امنیتی برای شناسایی و جلوگیری از این تهدیدات استفاده کرد.

راه حل های امنیتی برای شناسایی و جلوگیری از تهدیدات سایبری

خرید لایسنس نود 32 برای ویندوز و نصب و راه اندازی آن برای کامپیوترهایی که تک کاربره هستند. ازمزایای آنتی ویروس اورجینال یک ساله: تا یک سال بابت حملات سایبری خیالتان راحت است. با صرف هزینه کم چندین کار را به طور همزمان انجام میدهید. از کسب و کار خانگی خود محافظت میکنید. امکان دسترسی به اطلاعات خصوصی لب تاپ و کامپیوترتان توسط افراد بیگانه از بین می رود. سعی کنید برای پیش گیری قبل از اینکه مهلت استفاده از آنتی ویروس نود 32 تمام شود، برای خرید آن اقدام کنید.

vistaran
ارسال دیدگاه