عکس کودکانمان را در اینترنت پست نکنیم

عکس کودکانمان را در اینترنت پست نکنیم

چرا نباید عکس فرزندانمان را در اینترنت پست کنیم؟

لایسنس آنتی ویروس نود 32

تاجایی که بشود عکس فرزندانمان را در اینترنت پست نکنیم. ما اغلب به کودکان می آموزیم که با غریبه ها صحبت نکنند. اما شاید متوجه نباشیم که ممکن است هر روز آنها را برای استثمار غریبه ها در اینترنت ارائه دهیم. در حالی که برای بسیاری از ما این کار طبیعی است. در حالی که فرزندان خود در برابر خطراتی که در دنیای واقعی در انتظار آنها است محافظت میکنیم. دنیای دیجیتال برای بسیاری هنوز نوعی واقعیت تغییر یافته است، نه واقعی، بیشتر یک خیال. اما به دلیل استفاده از فناوری، به جایی رسیده‌ایم که بسیاری از واقعیت‌های ما در حوزه دیجیتال اتفاق می‌افتد. پس باید در انتشار عکس کودکانمان وسواس به خرج دهیم. و عکس آنها را در اینترنت پست نکنیم.

از ارسال عکس های کودکانمان در اینترنت خودداری کنیم

خیلی خوب است که با خیال پردازی ارائه یک زندگی عالی و شاد خود در اینترنت برای دیدن همگان غرق شوید. اما فرزندان ما بخش بزرگی از آن هستند. طبیعی است که بخواهیم شادترین لحظات زندگی خود را با کسانی که دوستشان داریم و روزانه با آنها ارتباط برقرار می کنیم. به اشتراک بگذاریم. وقتی فهمیدید صاحب فرزندی شده اید که همیشه آرزویش را داشتید. اولین روزی که فرزندتان به مدرسه رفت. یا تولد 5 سالگی او. این لحظات شادی هستند که می خواهیم ثبت کنیم. و برای همیشه خاطراتشان را حفظ کنیم. اینترنت و رسانه های اجتماعی کتابخانه های خوبی برای ذخیره تمام این لحظات ارزشمند هستند. با این حال، این ممکن است بهترین کار برای فرزندان ما نباشد.

کودکان عصر امروز، صاحب بزرگترین رد پا در تاریخ دیجیتال

در حال حاضر، اعتقاد بر این است که کودکانی که امروز متولد می شوند، بزرگترین ردپای دیجیتالی تاریخ را خواهند داشت. بر اساس گزارشی که در سال 2018 توسط کمیسر کودکان انگلستان منتشر شد، یک فرد متوسط ​​در بریتانیا تا سن 18 سالگی 70000 پست در مورد آنها به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته  است. این حجم عظیمی از داده های به اشتراک گذاشته شده و ذخیره شده در مورد یک شخص است. این داده‌ها برای خیلی بیشتر از آنچه شما فکرش را بکنید، قابل دسترسی است. اجازه دهید به برخی از تهدیداتی که این امر برای ایمنی فرزند شما، و نه فقط آنلاین، ایجاد می کند، نگاه کنیم.

تعمیر کامپیوتر در محل اصفهان

6 دلیل که نباید عکس فرزندانمان را در اینترنت پست کنیم.

6 تهدیدی که ایمنی فرزندان شما را در فضای مجازی به خطر می اندازد

1. تصویر  کودک شما دیگر متعلق به شما نیست

هر زمان که عکسی را در پلتفرم‌های اجتماعی پست می‌کنید، آن تصویر دیگر منحصراً متعلق به شما نیست. شرایط و ضوابط این پلتفرم‌ها اغلب بیان می‌کند که لحظه‌ای که یک تصویر بر روی سرور آن‌ها آپلود می‌شود، آن‌ها می‌توانند بدون رضایت از آن استفاده کنند. در حالی که شما حق چاپ تصویر را حفظ می کنید، پلتفرمی که سرورهای آن تصویر را میزبانی می کند، مجوز را دارد. به عبارت دیگر، پلتفرم اجتماعی مجاز است از تصویر شما به هر شکلی که صلاح می‌داند استفاده کند.

خرید لایسنس اورجینال

2. هویت کودک؟ هویت من

به اشتراک گذاری اطلاعات یا تصاویر فرزندانتان به صورت آنلاین ممکن است منجر به سرقت هویت شود. ارسال تصاویر سونوگرافی با اطلاعات حساس، کودک را حتی قبل از تولد در معرض خطر قرار می دهد. گاهی اوقات، یک پست ممکن است شامل نام، تاریخ تولد یا مکان کودک باشد. سپس، تنها با چند کلیک، مجرم ممکن است اطلاعات شخصی والدین را کشف کند. همه اینها را با نقض داده ها و شماره های امنیت اجتماعی که به راحتی در وب تاریک در دسترس هستند ترکیب کنید، و یک دستور العمل سریع و آسان برای سرقت هویت خواهید داشت – با هکرها که احتمالاً اعتباری به نام کودک دریافت می کنند. به گفته بارکلیز، رهبر بانکداری، خطرات ناشی از ارسال عکس های فرزندان شما به صورت آنلاین تا سال 2030 باعث دو سوم کلاهبرداری های هویتی و کلاهبرداری های مالی جوانان خواهد شد.

3. فراداده گویای همه چیز است

پلتفرم های اجتماعی مسئولیتی در قبال حذف تصاویر شما از ابرداده ندارند. این شامل، برای مثال، مکان شما، نوع دستگاه مورد استفاده برای گرفتن عکس و غیره است. یک مجرم دیجیتالی معمولی ممکن است به راحتی از این برای یافتن موقعیت فرزند شما، جایی که به مدرسه می‌رود، کجا زندگی می‌کنید، در چه فعالیت‌های فوق‌درسی شرکت می‌کند و کجا استفاده کند. حتی یک عکس از پروژه هنری فرزند شما ممکن است شامل نام او باشد.

4. جمعیت اشتباه را جذب کنید

یک قانون سرانگشتی خوب این است که اگر کوچکترین شکی در مورد عکسی در ذهن شما وجود دارد، بهتر است آن را پست نکنید. همچنین سعی کنید از ارسال عکس های برهنه نوزاد در فضای مجازی خودداری کنید. حتی یک عکس بی‌گناه در حال آموزش گلدان، یا کودکی که برهنه در باغ می‌دود، ممکن است جمعیت نامناسبی را جذب کند و عکس کودک شما ممکن است در دستان بد نیت قرار گیرد.

5.اجازه رسالت شماست

درک اینکه فرزندان شما عواقب رفتار آنلاین شما را به ارث خواهند برد، یک چیز جدی است. به این ترتیب، درخواست اجازه فرزندانتان برای پست کردن آنها، یا هر چیز دیگری در مورد آنها، در رسانه های اجتماعی، آنها را آگاه می کند که انتخاب هایی برای مردان وجود دارد و پیامدهای مثبت و منفی نیز وجود دارد. اگر می خواهید عکس فرزندتان را با فرزند دیگری پست کنید، باید مانند یک بزرگسال، از او یا والدین یا قیم قانونی او اجازه بگیرید. در فرانسه، اگر عکس فرزندتان را در اینترنت پست کنید و بعداً مخالفت کنید، ممکن است با جریمه 45000 یورویی یا زندان مواجه شوید. قوانین مشابهی در ایتالیا وجود دارد.

خرید لایسنس نود 32

6. تقویت عادات بد

پست کردن در مورد تک تک لحظات زندگی فرزندتان ممکن است عادات بد را تقویت کند و این واقعیت نادرست را ایجاد کند که به اشتراک گذاری همه چیز به صورت آنلاین خوب و بی ضرر است. اطمینان حاصل کنید که به فرزندان خود آموزش می دهید که از رسانه های اجتماعی و فضاهای آنلاین با خیال راحت و مسئولانه استفاده کنند. با آنها در مورد خطرات صحبت کنید، اما قسمت سرگرم کننده آن را نیز به آنها نشان دهید. برخلاف شما، هرگز به آنها حق انتخاب داده نشد و نمی توانند از دنیای آنلاین فرار کنند. در عوض، آنها باید راه خود را در اطراف آن حرکت کنند.

با توجه به اینکه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فقط به افراد بالای ۱۳ سال اجازه استفاده از خدمات آن‌ها را می‌دهند، باید قبل از ارسال پست آنلاین فرزندتان دو بار فکر کنید. بسیاری از ما تصمیم گرفته‌ایم از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم، اما فرزند شما ممکن است این انتخاب را نداشته باشد. ایمنی فرزندان ما بالاترین اولویت است و ایمنی دیجیتال آنها نباید عقب بماند. اگر فرزندتان از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، مطمئن شوید که با ESET Parental Control، که به شما کمک می‌کند فرزندتان را به صورت آنلاین ایمن و امن نگه دارید، ایمن بماند.

به هر حال، جدی گرفتن امنیت و امنیت دیجیتالی خود و فرزندتان، بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید. اطمینان یافتن از اینکه فرزند شما کار شما را می‌فهمد و چرا آن را انجام می‌دهید، برای پرورش کاربران مسئول اینترنت ضروری است. با این حال، ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که آنها بدون ارائه نقشه راه، راه خود را بدانند. با آنها صحبت کنید و دنیای دیجیتال دیوانه ما را توضیح دهید. شما اولین تماس آنها با اینترنت امن تر هستید و باید باشید.

 

نمایندگی تعمیر پرینترهای HP در اصفهان

vistaran
ارسال دیدگاه