علت پایین آمدن سرعت کامپیوتر

علت پایین آمدن سرعت کامپیوتر

علت پایین آمدن سرعت کامپیوتر یکی از شکایات متداول کاربران!سرعت سیستم کم شده! کامپیوترم هنگ می کنه!موقع وب گردی مرورگر گوگل کروم متوقف میشه! سیستم دیر بالا میاد!

اما به راستی مشکل چیست و چرا سرعت سیستم پایین آمده است؟

و اما دلیل کاهش سرعت لپ تاپ یا  pc

کاهش سرعت به خاطر مشکلات ویندوز

شاید چند سالی است که ویندوز کامپیوتر خود را تعویض نکرده باشید و نرم افزارهای زیادی را هم در این مدت روی سیستم نصب و حذف کرده اید،همه این ها باعث سنگین شدن ویندوز کامپیوتر شما می شوند و در نتیجه سرعت سیستم را کم می کنند.

علت پایین آمدن سرعت کامپیوتر می تواند به خاطر ویروس های زیادی باشد که سیستم شما را در گیر کرده است و باعث ایجاد اختلال در سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر شمامیشود

کاهش سرعت به خاطر سخت افزار پایین

در برخی از موارد سرعت پایین سیستم به خاطر منابع سخت افزاری سیستم شما می باشد،لازم هست یک ارتقای سخت افزاری صورت بگیرد،در بسیاری از مواقع با یک هارد دیسک ssd مشکل تا حد زیادی بهبود پیدا می کند،برای اینجور مواقع حتما با یک کارشناس تعمیر کامپیوتر مشورت نمایید.

کاهش سرعت به خاطر ویروسی شذن سیستم

در بسیاری از مواقع یک ویندوز نصب می کنیم و ده ها نرم افزار ،فلش مموری های مختلف را به سیستم وصل می کنیم،در اینترنت ،شبکه های اجتماعی و…. احتمال ویروسی شدن سیستم شما وجود دارد و ممکن است ویروس باعث کاهش سرعت سیستم شما باشد،در این جور مواقع می توانید با دانلود آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز  و نصب آن روی سیستم و سپس با خرید لایسنس eset internet security و اسکن کامل سیستم سیستم خود را از ویروس یا تروجان یا باج افزار پاکسازی نمایید و به دنبال آن شاهد افزایش سرعت سیستم خود باشید

بنابراین اگر به دنبال  علت پایین آمدن سرعت کامپیوتر می توانید با توجه به موارد فوق جهت افزایش سرعت سیستم اقدام نمایید

vistaran
ارسال دیدگاه