دلایل اهمیت آنتی ویروس چندکاربره و موارد استفاده آن

دلایل اهمیت آنتی ویروس چندکاربره و موارد استفاده آن

چرا از آنتی ویروس چند کاربره استفاده می کنیم؟

لایسنس آنتی ویروس نود 32

از دلایل اهمیت آنتی ویروس چند کاربره این است که  چون امروه کار شبکه ای گسترده است. دفتر کار به خانه ها منتقل شده. بنابراین  مردم به طور منظم تری به دفتر باز می گردند. این امر مدیریت دستگاه‌ها را پیچیده‌تر کرده است.

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 پنج کاربره برای ویندوز

برای بسیاری مرز بین دستگاه‌های خانگی و دستگاه‌های اداری کم رنگ شده. متأسفانه، بیشتر مردم به سمت کارایی تمایل دارند تا امنیت. اینجاست که اهمیت آنتی ویروس چند کاربره مشخص می شود.

نمایندگی تعمیر پرینترهای HP در اصفهان

آنتی ویروس چند کاربره بهترین گزینه برای کارمندان خانگی

برای  راه‌اندازی یک کار ترکیبی، برخی از دستگاه‌ها ممکن است در دفتر باقی بمانند، در حالی که برخی دیگر رفت و آمد می‌کنند. این امر باعث محدودیت استفاده از شبکه خاص می گردد و برای خفظ امنیت زمانی وجود ندارد. به مرور زمان این محدودیت ها تبدیل به چالش می شود. جرایم سایبری هم با تهدید فزاینده شروع به تشدید می کند. پس بهتر است برای جلوگیری از این تهدیدها از آنتی ویروس های چندکاربره استفاده کنیم.

آنتی ویروس چند کاربره

گزارش تهدید ESET T1 2021 افزایش تهدیدهایی را که کارکنان از راه دور را هدف قرار می‌دهند، نشان می‌دهد. از آنجایی که  بعضی از کارمندان کار از راه دور را با ساعات اداری ترکیب می کنند، تهدید شبکه های ادارای بیشتر می شود. در واقع، با صرف زمان بیشتر در سفر و مکان‌های عمومی، کار ترکیبی می‌تواند ما را در برابر خطرات احتمالی آسیب‌پذیرتر کند،زیرا ممکن است کارمندان از دستگاه های خارج از محیط کارشان هم کار کنند.

خرید لایسنس نود 32 برای ویندوز

بنابراین، اطمینان از ایمن بودن انتقال دستگاه‌های شخصی و کاری بین شبکه‌های خانگی و اداری ممکن است به ابزارها و اقدامات پیشرفته‌تری نیاز داشته باشد. به همین دلیل است که ESET نسخه جدیدی از پیشنهادات مصرف کننده خود را راه اندازی کرده است، از جمله ESET Smart Security® Premium، که دارای مجموعه ای از ویژگی های جدید و محافظت بهبود یافته برای کاربران خانگی است. مهمترین آنها LiveGuard است که لایه ای فعال اضافی از محافظت در برابر تهدیدات جدید و ناشناخته ظاهر شده در چشم انداز را فراهم می کند. بنابراین اینجاست که فایده آنتی ویروس چند کاربره مشخص میشود.

لایو گارد چیست؟

LiveGuard از فناوری هایی اساست  که در ابتدا برای مشاغل شبکه ای ساخته شد تا از شبکه های متنوع آنها در برابر انواع تهدیدات شناخته شده و هرگز دیده نشده محافظت کند. به طور خاص، این کار از طریق یک جعبه شنی ابری انجام می‌شود. این محتوا فایل‌های مشکوک را – چه فایل‌هایی که توسط مرورگرهای وب دانلود شده‌اند یا توسط سرویس‌های ایمیل مانند Microsoft Outlook و Mozilla Thunderbird، یا استخراج‌شده از بایگانی‌ها، یا یافت شده در درایوهای USB متصل به دستگاه‌ها – به یک پلتفرم ابری امن می‌کشد. LiveGuard و جعبه شنی ابری آن، خطر اینکه شما کارمندی باشید که بدافزار را وارد کار می‌کند، کاهش می‌دهد.

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 چهار کاربره

 

vistaran
ارسال دیدگاه