در مورد آنتی ویروس کسپرسکی

درمورد آنتی ویروس کسپرسکی

تاریخچه کسپرسکی

Kaspersky Lab یک ارائه دهنده امنیت سایبری و آنتی ویروس چند ملیتی روسی است که دفتر مرکزی آن در مسکو، روسیه قرار دارد و توسط یک شرکت هلدینگ در بریتانیا اداره می شود. در سال 1997 توسط یوجین کسپرسکی، ناتالیا کسپرسکی و الکسی دی موندریک تاسیس شد. یوجین کسپرسکی در حال حاضر مدیرعامل است.

آنتی ویروس کسپرسکی یک سپر امنیتی  جامع در برابر انواع مختلف ویروس ها در مسیر  اطلاعات بسیار مهم شما است . آنتی ویروس کسپراسکای محصولات مختلفی به عنوان بخشی از کل خود برای ارائه حفاظت جامع  از فضای مجازی اینترنتی شما در دارد.  به عبارتی هر نوع تهدید توسط یک جزء حفاظتی اختصاصی مدیریت می شود. آنتی ویروس کسپرسکی محافظ قدرتمندی از ویروس در برابر انواع باج افزارها، بدافزارها، جاسوس افزارها و آخرین تهدیدات سایبری است.

آنتی ویروس کسپرسکی یک برنامه آنتی ویروس اختصاصی است که توسط آزمایشگاه کسپرسکی توسعه یافته است. این برای محافظت از کاربران در برابر بدافزار طراحی شده است و به صورت ویژه طراحی شده است.

آنتی ویروس های کسپرسکی از رایانه شخصی، مک بوک، تبلت و تلفن همراه محافظت شما می کند و آنها را به صورت آنلاین ایمن نگه می دارد.

فواید آنتی ویروس کسپراسکی

هر طرح کسپرسکی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای شناسایی و متوقف کردن هر نوع تهدید آنلاین – حتی تهدیدهایی که قبلاً دیده نشده‌اند – استفاده می‌کند. بنابراین هر بار که به اینترنت متصل می شوید،:

-کسپراسکی با مسدود کردن دسترسی های غیرمجاز برای نفوذ به وب‌کم یا ردیابی فعالیت‌های شما در وب‌سایت‌ها، از حریم خصوصیتان محافظت میکند.

– با کسپرسکی، هنگام خرید یا پرداخت آنلاین، اطلاعات پرداختی خود را در یک مرورگر محافظت شده ضد هکر ایمن می کنید.

– همچین مزاحمان را از اینترنت شما دور نگه می دارد و بررسی میکند که وب سایت ها و ایمیل ها برای باز کردن امن هستند یا خیر؟

با خرید لایسنس کسپرسکی  از سایت آنتی 365 میتوانید تمام این ویژگی ها را در رایانه شخصی خود داشته باشید.

vistaran
ارسال دیدگاه