چگونه کسب و کار خانگی خود را ایمن کنیم؟

چگونه کسب و کار خانگی خود را ایمن کنیم؟

چگونه کسب و کار خانگی خود را ایمن کنیم؟

ایمنی کسب و کار خانگی با خرید لایسنس نود 32

اگر کسب و کار خانگی دارید حتما مطالعه کنید. امروزه گسترش فناوری اطلاعات و اینترنت، بیشتر کارها توسط کارمندان در خانه انجام میگیرد. فروش محصولات، ارائه خدمات، تکمیل پرونده ها و واریزی های وجوه بانکی همه و همه تنها با یک گوشی قابل حل است. نیازی نیست کارمندان مسافت طولانی را تا محل کار طی کنند، دور از منزل مشغول کار شوند. اما با وجود اینترنتی شدن یک مسئله وجود دارد. اینکه چگونه کسب و کار خانگی خود را ایمن کنیم؟

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 پنج کاربره برای ویندوز

اثر محدودیت های کرونا بر افزایش جرایم اینترنتی

از زمان شروع قرنطینه برای کرونا، شاهد حجم قابل توجهی از جرایم سایبری بودیم. این هکرها بیشتر کارمندان خانگی را مورد هدف قرار میدادند. البته شرایط کرونا طوری بود که اکثر افراد برای رفتن به سر کار اطمینانی نداشتند. اکثر کارمندان به کار در خانه روی آوردند. در عین حال مشاغل خانگی هم افزایش پیدا کرد. فضا برای جرایم سایبری به دلیل ناآشنا بودن افراد به این محیط هم زیاد شد. بنابراین هم اکنون که قرنطینه برداشته شده اما بیشتر مردم به کسب و کار خانگی عادت کردند و برگشتن به حالت قبل برایشان سخت است. بنابراین آنها دوست دارند بدانند چگونه از مشاغل خانگی خود در اینترنت محافظت کنند.

مدیریت و محافظت از کسب و کار خانگی با خرید لایسنس آنتی ویروس موبایل

آنتی ویروس ها توسط شرکت eset طراحی و پردازش می شوند تا حفاظت و امنیت سیستم های اطلاعاتی شما را تأمین کند.

خطرات اصلی کسب و کارهای خانگی یا دورکاری در خانه

خطرات اصلی به این  معنی است که کارمندان از طریق روتر خانگی شخصی خود به اینترنت متصل می شوند. این بدان معنی است که داده های شرکت می توانند در معرض خطرات شبکه های عمومی قرار بگیرند. بنابراین هنگام دسترسی به اینترانت های شرکتی، استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی  برای ایجاد یک اتصال امن و رمزگذاری شده حیاتی است.

با این حال، مسائلی مانند کندی اینترنت، حواس‌پرتی‌های خانگی و فراموشی‌های ساده می‌تواند باعث شود حتی امنیتی‌ترین کارمند هم اشتباه کند و بدون VPN وصل شود. این پتانسیل این را دارد که افراد را در معرض عوامل مخربی قرار دهد که به دنبال جاسوسی از اطلاعات شخصی و شرکتی هستند. بنابراین، به کارمندان اجازه ندهید بدون استفاده از VPN به سیستم های داخلی شرکت شما متصل شوند. برای امنیت بیشتر، از کارمندان خود بخواهید که برای دسترسی به اینترانت شما، علاوه بر رمز عبور، یک کد یکبار مصرف (احراز هویت چند عاملی) وارد کنند.

خطر دیگر کسب و کار خانگی

یکی دیگر از مشکلات ناشی از کار در منزل این است که کارمندممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر تغییر دهد. ما در جهانی با فرصت های محدود برای معاشرت و فعالیت های اوقات فراغت زندگی میکنیم. همه ما زمان بیشتری را صرف رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه خود می کنیم. استفاده از دستگاه‌های شخصی گفته شده برای بررسی ایمیل‌های کاری یا انجام یک کار کوچک در اینجا و آنجا می‌تواند به طور بالقوه خطرناک باشد. زیرا دستگاه‌های غیر کاری احتمال کمی از سطوح حفاظتی را داشته باشند.

به همین ترتیب، با مراجعه به وب‌سایت‌های مخاطره‌آمیز مانند صفحات تورنت یا سایت‌های بزرگسالان می‌توان همان اشتباه را برعکس انجام داد. اینها ممکن است لپ‌تاپ‌های کاری را در معرض تهدیدات آنلاین قرار دهند، که به ویژه زمانی خطرناک است که دستگاه مورد نظر می‌تواند دسترسی هکرها به داده‌های با ارزش شرکت را فراهم کند. در نهایت، تهدید همیشگی فیشینگ وجود دارد که از طریق همه گیری یک تهدید برجسته بوده است. با توجه به اینکه بحران سلامت، قلاب‌های جدیدی را برای ایجاد ایمیل‌های فیشینگ و پیام‌های متنی قانع‌کننده ایجاد می‌کند، این خطر افزایش می‌یابد که کارمندان بر روی لینک‌ها یا پیوست‌های مخرب کلیک کنند و به خود اجازه دهند توسط حملات مهندسی اجتماعی گول بخورند.

لایسنس آنتی ویروس نود 32

vistaran
ارسال دیدگاه