چند راه محافظت از عکس داخل گوشی

چند راه محافظت از عکس داخل گوشی

چند راه محافظت از عکس داخل گوشی

چگونه از عکس های داخل گوشی محافظت کنیم؟

در عصر حاضر، همه ما با تکنولوژی  فناوری اطلاعات همسو شدیم. اگر بگویم تقریبا همه قشر جامعه از کودک و جوان و پیر تلفن همراه دارند، بی راه نگفتیم. با گوشی ها همه جا میرویم. گاه فیلم میگیریم ، گاه عکس میگیریم، گاهی این عکس و فیلم هاجنبه خصوصی پیدا میکند. با گسترش فناوری به طبع آن مضراتی هم وجود دارد، که ممکن است در اثر بی دقتی افراد جامعه دامن گیر آنها شود. گاهی دیدیدم که عکس و فیلم خصوصی افراد با وجود عدم رضایت آنها لو می رود. در این مطلب به چند راه محافظت از عکس داخل گوشی اشاره میکنیم.

چند راه محافظت از عکس و فیلم داخل گوشی

از جمله راه های محافظت از عکس و فیلم داخلی گوشی عبارتند از:

1.مخفی کردن عکس  و فیلم در گالری اندروید: 

نحوه مخفی کردن عکس و فیلم خصوصی در هر مدل گوشی متفاوت است. بسته به نوع گوشی شما باید روشی متفاوت را برای مخفی کرد فایل انتخاب کنید. مثلا اگر گوشی شما سامسونگ است. می‌توانید از قابلیت  گالری مخفی سامسونگ استفاده کنید. این قابلیت  فایل‌ها، تصاویر و حتی برنامه‌های شخصی‌تان را در یک محیط مجزا میکندو همچنین برای آن پسورد تعریف میکند.سراغ گوشی سامسونگ خود بروید. در قسمت گالری روی عکسهایی که قصد پنهان کردن دارید طولانی لمس کنید. گوشه سمت راست گزینه More را ضربه بزنید. منوی پاپ آپ باز می شود، در آن گزینه Move to Private را انتخاب کنید و عکس و فیلم هایتان را خصوصی سازی کنید.

2. محافظت از اطلاعات گوشی با آنتی ویروس نود32:

در این روش شما با خرید لایسنس نود 32 موبایل اندروید  میتوانید اطلاعات خصوصی ، عکس و فیلم هایتان را از دسترس باج افزارها و حملات ویروسی و هکر ها نجات دهید. ایمنی گوشی تان را ارتقا دهید. دنیای اینترنت فارق از دنیای خارجی است. اگر چه به نظر غیر واقعی است اما میتواند خطرناک باشد. شما می توانید انواع قفل ها و محافظت ها را روشی گوشی اجرا کنید تا از دسترس افراد خارجی در امان باشد. اما وقتی به اینترنت متصل میشود اگر آنتی ویروس نداشته باشید، اطلاعات مهم دستگاهتان را در معرض هکرها قرار میدهدید.

نصب آنتی ویروس بهترین راه جل محافظت از موبایل و کامپیوتر

اگر کامپیوتر، لب تاپ شما ویروسی شد، واطلاعات مهم آن در معرض خطر قرار گرفت باید تعمیر کامپیوتر در محل اصفهان ارتباط برقرار کنید و جهت خرید لایسنس eset internet security هرچه سریعتر اقدام کنید.

vistaran
ارسال دیدگاه