فین تک چیست؟

امنیت برنامه فین تک برای تجارت الکترونیک و ارزدیجیتال

فین تک چیست؟

 فناوری پرداخت آنلاین برون مرزی

فین تک چیست؟ نوعی فناوری برای پرداخت های برون مرزی است. این فناوری برای تجارت الکترونیک جهانی بسیار مهم است. به طور فزاینده ای رایج است. در فین تک، پرداخت کننده و دریافت کننده تراکنش در کشورهای جداگانه مستقر هستند. بنابراین  کسب و کارها  می توانند پول  خود را در مناطق مختلف انتقال دهند.این یکی از بسیاری از زمینه هایی است که فین تک این فرآیند را سریعتر و امن تر می کند. این مقدمه ای مفید و مختصر در پاسخ به سوال فین تک چیست؟ است.

Ant Group’sTrusple یک پلت فرم تجارت جهانی و خدمات مالی مبتنی بر بلاک چین است. این پلتفرم فروش کالاهای خود را در سراسر جهان برای شرکت ها، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط، آسان تر و ارزان تر می کند. و در عین حال هزینه های مؤسسات مالی را نیز کاهش می دهد.

قراردادهای هوشمند Truspleuse برای رسیدگی به سفارشات تجاری بین خریداران و فروشندگان در پلت فرم خود است. استفاده از قراردادهای هوشمند به این معنی است که هرگونه به‌روزرسانی مربوط به سفارش‌ها، از جمله قرار دادن سفارش، گزینه‌های تدارکات و بازپرداخت مالیات، و همچنین پردازش پرداخت‌ها بین بانک‌های خریداران و فروشندگان، بسیار خودکار انجام میشود.

فین‌تک چیست؟ اصطلاحی است که امروزه اجتناب از آن دشوار است. زیرا این بخش همچنان در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است. نظرسنجی اخیر ESET نشان داد که بیش از دو سوم مشاغل در سراسر جهان منتظرند سرمایه گذاری آنها در فین تک پس از کووید-19 افزایش یابد. مطالعه ای از Research and Markets نشان داد که بازار جهانی فین تک ممکن است با نرخ رشد مرکب سالانه رشد کند. 24 درصد تا سال 2025.

سرمایه‌گذاری در فین‌تک پیشنهادی جذاب برای کسب‌وکارها است. زیرا این فناوری طیف وسیعی از مزایا، از جمله کاهش هزینه، سهولت استفاده و موانع کمتر برای ورود را فراهم می‌کند. با این حال دانستن اینکه فین‌تک دقیقا چیست؟ و کسب‌وکارها واقعاً چگونه از آن استفاده می‌کنند، دشوار است.

فین تگ نوعی فناوری مالی

در مطلب زیرپتانسیل فین‌تک را روشن میکنیم. به مجموعه‌ای از انواع فناوری‌های مالی نگاه می اندازیم. این فناوری ها در سراسر دنیا در حال تغییر نحوه عملکرد کسب‌وکارها و روش‌های استفاده از آن‌ها توسط شرکت‌ها هستند:

پردازشگرهای پرداخت آنلاین

تحقیقات ESET نشان داد که بخش فین‌تک ، پردازشگرهای پرداخت آنلاین است. به طوری که 56 درصد از شرکت‌ها از این فناوری استفاده می‌کنند. پردازشگرهای پرداخت، فرآیند تراکنش کارت اعتباری یا بدهی را مدیریت می‌کنند. جزئیات کارت مشتریان را به بانک‌های کسب‌وکار مخابره می‌کنند.

مسترکارت یک راه حل پرداخت بین کسب و کار در آسیا و اقیانوسیه به نام Mastercard Track™ Card to Account Transfer ارائه می دهد.  در این روش صاحبان کسب و کارها می توانند از کارت های تجاری برای پرداخت به تامین کنندگان استفاده کنند.حتی اگر پرداخت کارت را قبول نکنند، با ارسال مستقیم وجه به حساب های بانکی تامین کنندگان آنها این به رفع چالش پذیرش کارت در فضای B2B کمک می کند. جریان نقدی را بهبود می بخشد.تا به مدرن سازی اکوسیستم پرداخت های B2B امروزی کمک کند.

تامین مالی فاکتور آنلاین

طبق تحقیقات ESET، تقریباً نیمی (44٪) از شرکت ها در سراسر جهان در حال حاضر از صورتحساب آنلاین استفاده می کنند. این فناوری فرآیند صدور صورت‌حساب را ساده می‌کند. به کسب‌وکارها اجازه نظارت موثرتر بر جریان نقدی را می دهد.

Arex، که در حال حاضر در فنلاند راه اندازی شده است. این فناوری مدل سنتی تامین مالی فاکتور را به صورت آنلاین منتقل می کند.  از یک پلت فرم خودکار الگوریتم محور استفاده می کند. در این پلتفرم کسب و کارها می توانند قیمت های تخفیف دار را برای صورتحساب های معوق خود تبلیغ کنند. و سرمایه گذاران می توانند در زمان غیر واقعی پیشنهاد دهند.

InsurTech (فناوری بیمه)

این فناوری یک بخش به سرعت در حال گسترش است. تحقیقات ESET نشان داد که در حال حاضر 33٪ از مشاغل از آن استفاده می کنند. 32٪ در حال بررسی استفاده از این فناوری در آینده هستند. InsurTech با به کارگیری انواع جدیدی از داده ها، مانند داده های جمع آوری شده توسط دستگاه های هوشمند، به شرکت ها اجازه می دهد تا بیمه نامه های فوق العاده سفارشی سازی شده ایجاد کنند.

TheCareVoice، یک استارت‌آپ

یک استارت‌آپ InsurTech مستقر در شانگهای، با ترکیب بیمه پزشکی ممتاز با خدمات سلامت و بیمه کاملا دیجیتال، مزایای سلامت و بیمه را برای راه‌اندازی در چین ارائه می‌کند. TheCareVoice به یک راه‌انداز کسب‌وکار اجازه می‌دهد از مسابقات ورزشی هفتگی لذت ببرد. با کوپن‌هایی پاداش دریافت کند تا سالم‌تر بماند. هنگامی که کارمندان به کمک پزشکی نیاز دارند، می توانند با یک دستیار سلامت مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی صحبت کنند تا بدانند که آیا به ویزیت پزشکی نیاز دارند یا خیر. در این صورت، آنها می توانند ارائه دهندگان پزشکی مربوطه را بیابند. نوبت پزشک و خدمات بازپرداخت الکترونیکی را دریافت کنند – همه از طریق یک دستگاه تلفن همراه.

RegTech (فناوری نظارتی)

هدف RegTech حل چالش‌های نظارتی شرکت‌ها از طریق اتوماسیون است. با اخلالگران در این بخش که از این فناوری استفاده می‌کنند تا نظارت، گزارش‌دهی و انطباق نظارتی را به مشاغل ارائه دهند.

Countingup ویژگی‌های حسابداری را به حساب‌های بانکی تجاری اضافه می‌کند. این روش می‌تواند به خودکار کردن پرونده‌های مالیاتی برای مشاغل کمک کند. از آنجایی که مقامات مالیاتی بریتانیا در حال حرکت به سمت اجباری کردن پرونده های مالیاتی سه ماهه برای مشاغل هستند،شما می توانید جهت خرید لایسنس نود 32 برای ویندوز از طریق سایت آنتی 365 اقدام نمایید. آنچه در غیر این صورت به یک افت بزرگ زمانه تبدیل می شد را می توان با کمک راه حل های خودکار RegTech سریعتر حل کرد.

همانطور که مثال‌های بالا نشان می‌دهند، فناوری مالی در زمینه‌های مختلف در سراسر جهان به کار گرفته می‌شود. نقش آن در تجارت جهانی تنها در سال‌های آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. در نتیجه، مهمتر از همیشه این است که این راه حل ها به درستی محافظت شوند.در ادامه در مورد اینکه چگونه ESET می تواند به کسب و کارها در استفاده ایمن از فناوری کمک کند،توضیح خواهیم داد.

خرید لایسنس eset internet security

vistaran
ارسال دیدگاه