روش حذف بد افزارها با آنتی ویروس ESET

روش حذف بد افزارها با آنتی ویروس ESET

روش حذف بد افزارها با آنتی ویروس ESET

کیت توسعه حذف بد افزارها با آنتی ویروسESET 

این شرکت روش حذف بد افزارها با آنتی ویروس ESET  را به نمایش گذاشت. که به موازات مجموعه جدید راه حل های سازمانی خود در RSA 2018 عرضه کرد.کیت های توسعه نرم افزار درهای جدیدی را به روی توسعه دهندگان می گشاید. و آنها را قادر می سازد تا هر محیط نرم افزاری یا برنامه ای را با عملکردهای اضافی غنی کنند. روش حذف بد افزار با آنتی ویروس ESET روشی همه گیر است.

خرید لایسنس نود 32

از آنتی ویروس ضد بدافزار ESET می توان برای تقویت راه حل ها و برنامه های کاربردی در حال توسعه یا استفاده توسط یک شرکت از طریق افزودن یک لایه امنیتی اضافی استفاده کرد.

Anti-Malware SDK همچنین به توسعه دهندگان اجازه می دهد راه حل های ضد بدافزار داخلی را برای ارائه راه حل های سفارشی با سطوح امنیتی بالاتر برای محیط IT سازمان ارائه دهند. آنها می توانند از 30 سال فناوری ESET بهره مند شوند.

خرید لایسنس eset internet security

اسکن و شناسایی بدافزار توسط آنتی ویروس

آنتی ویروس نود 32 که برای پلتفرم‌های ویندوز و لینوکس در دسترس است، قابلیت‌های اسکن و شناسایی را ارائه می‌کند که برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سناریوهای پیاده‌سازی معتبر هستند. امنیت بیشتری را در مواجهه با انواع مختلف بدافزارها، از جمله تهدیدات برای ویندوز، مک، بدافزارهای موبایل، سازمان شما را تقویت می‌کند.

Zero Trust چیست و چرا در حال رشد است؟

اگر کاربر نهایی بخواهید سیستم‌های خود را با اجزای امنیتی تجهیز کنید،یا فروشنده‌ای در مقیاس بزرگ که می‌خواهید، SDK و موتور اسکن ضد بدافزار راه‌حل‌ها یا برنامه‌هایی که با عملکردی که قبلاً به مشتریان ارائه می‌دهید، ادغام کند.

توضیحات مدیر توسعه کسب وکار در مورد توماس هریبان

توماس هریبان، مدیر توسعه کسب و کار در ESET توضیح می دهد که آنتی ویروس نود 32 می تواند از آن پشتیبانی کند. “گزینه ها به راه حل های ذخیره سازی، برنامه های کاربردی ابری، اینترانت و زیرساخت سرور سازمان شما گسترش می یابد. اما عملا بی پایان هستند.” عملکرد ESET SDK آن را در افزایش امنیت سیستم‌های داخلی و خارجی چه به صورت آنلاین و چه آفلاین ارزشمند می‌کند.  به سازمان‌ها کنترل کامل بر فرآیند پیاده‌سازی و انتخاب اجزای مورد استفاده در محیط را می‌دهد.

قرار دادن امنیت بخشی از تجارت همه هرگز آسان‌تر نبوده است. که محصولات خود را با موتور اسکن یکسانی که حفاظت چندلایه برنده جایزه ما را تامین می‌کند، تقویت کنید. بر اساس ماهیت راه حل یا خدماتی که سازمان شما ارائه می دهد، می توانید ESET Anti-Malware SDK را انتخاب کنید تا در رقابت باقی بمانید. و امنیت محصولات و داده های خود را افزایش دهید.

توضیح مدیر ارشد شرکت

Jakub Debski، مدیر ارشد محصول ESET توضیح می‌دهد: «ما آنتی ویروس ضد بدافزار ESET را بر اساس فناوری‌های اسکن و شناسایی اثبات‌شده خود ساخته‌ایم. به این ترتیب، مؤلفه‌های SDK در شناسایی انواع تهدیداتی که سازمان‌های مدرن به صورت روزانه با آن‌ها مواجه هستند، مانند فیشینگ، باج‌افزار، تروجان‌ها و کیلاگرها، کاملاً قابل استفاده هستند.

تعمیر کامپیوتر در محل اصفهان

 آنتی ویروس ESET سفارشی‌سازی، کنترل و امنیت بیشتری را برای زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان، محصولات و خدمات شما ایجاد میکند. برای اینکه تعیین کنید چگونه آنتی ویروس ESET می تواند ارزش خدمات استفاده شده و توسعه یافته توسط سازمان شما را افزایش دهد،لایسنس آنتی ویروس نود 32 را خرید کنید.

vistaran
ارسال دیدگاه