جدیدترین نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر 2022

جدیدترین نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر 2022

نشانه های جدید ویروسی شدن کامپیوتر شما

گاهی برای کابران این سوال پیش می آید. از کجا بفهمیم کامپیوتر ما ویروسی شده؟ چگونه تشخیص دهیم کامپیوتر ما نیاز به آنتی ویروس دارد؟ آیا نشانه هایی وجود دارد که به عنوان آلارم نصب آنتی ویروس برای کامپیوتر باشد؟ ما در این مطلب به جدیدترین نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر2022 شما می پردازیم.

در پاسخ به سوال کاربران باید بگوییم بله. نشانه های متفاوت و زیادی هست. که می گوید کامپیوتر ویروسی شده. و نیاز به نصب آنتی ویروس دارد. تا از امنیت سیستم شما دفاع کند. شما نیز با دیدن این علائم با خرید لایسنس نود 32 سیستم کامپیوتر خود را ایمن کنید. از جمله این نشانه ها عبارتند از:

جدیدترین نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر شما

  1. بازشدن خودکار پاپ آپ روی صفحات کامپیوتر شما
  2. دیدن یک فایل اضافه و محو شدن پوشه های کاری شما به صورت ناگهانی و اتفاقی
  3. به هم ریختن نظم سیستم شما به عبارتی روشن نشدن، از دسترس خارج شدن
  4. کار نکردن بعضی قابلیت های ویندوز شما
  5. اخیرا روی صفحات اینترنت در هنگام باز کردن بعضی سایت ها پیغام جدیدی دریافت میشود. مبنی بر اینکه اینترنت شما از حالت شخصی و خصوصی خارج شده. این نشانه ها را جدی بگیرید.
  6. حتما برای نصب و خرید لایسنس نود 32  اقدام کنید.
  7. خرید لایسنس eset internet security

اقداماتی که بعد از ویروسی شدن کامپیوترتان باید انجام دهید

شما به محض اینکه با علائم ویروسی شدن کامپیوترتان مواجه شدید. اولین کاری که میکنید اگر ساکن اصفهان هستید، روی لینک تعمیر کامپیوتر در محل اصفهان بزنید تا کارشناسان کامپیوتر در اسرع وقت به محل کار شما بیایند. و با رعایت پروتکل های امنیتی ابتدا اقدام به حفظ اطلاعات مهم و محرمانه شما نمایند. با انتقال اطلاعات شما به یک فایل امن، ویندوز کامپیوتر شما را مجدد نصب کنند. در نهایت برای شما آنتی ویروس نود 32  را که به قلب امنیت اروپا معروف هست ، روی کامپیوتر شما نصب نمایند. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

vistaran
ارسال دیدگاه