5 راهکار جدید برای افزایش امنیت کسب و کار اینترنتی2022

5 راهکار جدید برای افزایش امنیت کسب و کار اینترنتی2022

5 راهکار جدید برای افزایش امنیت کسب و کار اینترنتی2022

 

جدیدترین راهکارهای افزایش امنیت کسب و کارهای اینترنتی

5 راهکار جدید برای افزایش امنیت کسب و کار اینترنتی2022 وجود دارد.فورستر، یکی از برترین شرکت‌های تحقیقاتی و مشاوره جهانی، با رهبران تجاری بین‌المللی همکاری می‌کند تا دیدگاه‌ها و استراتژی‌هایی را بر اساس روندها و پیش‌بینی‌ها ایجاد کند. بخش بزرگی از تحقیقات فورستر به امنیت سایبری و کاهش تهدیدات مربوط به آن قسمت اختصاص دارد. اگرچه کسب‌وکارها از نظر اندازه و دامنه متفاوت هستند، چالش‌ها و راه‌حل‌های امنیتی اساسی تا حد زیادی یکسان هستند. در این مطلب به 5 راهکار جدید برای افزایش امنیت کسب و کار اینترنتی 2022 می پردازیم. لایسنس آنتی ویروس نود 32 را بخرید.

پنج راهکار جدید برای افزایش امنیت کسب و کار اینترنتی 2022 عبارتند از:

1.برای  اطلاغات شخصی خود احراز هویت دوعاملی تعیین کنید.

پاسخ، بله واضح است. احراز هویت دو عاملی  به عنوان تقویت کننده پیشرو برای محافظت از رمز عبور ظاهر شده است. گزارش‌های ماهانه نقض رمز عبور در رسانه‌های خبری بین‌المللی، خطرات اعتبار هویت رمز عبور واحد را برای محافظت از اطلاعات حساس و تراکنش‌های حیاتی نشان می دهد. احراز هویت دو عاملی، برای توکن‌های نرم‌افزاری و توکن‌های سخت‌افزاری، نشانه‌های امضای تراکنش، احراز هویت بیومتریک و بیومتریک رفتاری، بالغ شده است. این فناوری اکنون نقش اصلی را در مبارزه با نقض‌های مرتبط با رمزهای عبور ضعیف به عهده گرفته است.

خرید لایسنس نود 32

2.برای کسب وکارهای اینترنتی رمزگذاری کنید.

اکثر سازمان ها به رمزگذاری نیاز دارند. به ویژه در مواردی که به داده های تنظیم شده یا بسیار حساس مربوط می شود. متخصصان امنیت و ریسک باید برای محافظت از داده های شرکت، رعایت الزامات قانونی و جلوگیری از نشت تصادفی داده ها به دلیل از دست دادن یا سرقت دستگاه های تلفن همراه، به فناوری های رمزگذاری روی بیاورند. در حالی که چالش‌های مدیریت کلیدی در مورد استفاده از رمزگذاری باقی می‌ماند. مزایای رمزگذاری داده‌ها، از محافظت از حریم خصوصی مشتری گرفته تا کاهش هزینه و تأثیر نقض، بیشتر از منفی‌های عملیاتی بالقوه برای اکثر تیم‌های امنیتی است.

3.ایمیل کاریتان را رمزگذاری کنید.

 رمزگذاری ایمیل به یک ضرورت برای صنایع بسیار تحت نظارت مانند خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، دفاعی و دولتی تبدیل شده است. با وجود این، بسیاری از شرکت ها هنوز رمزگذاری ایمیل را برای استفاده کارمندان خود به کار نمی برند.با پیگیری این وضعیت،فورسترانتظار دارد که سرویس‌های امنیتی ایمیل مبتنی بر ابر رشد را افزایش دهند. همانطور که همه ما می دانیم، ایمیل رایج ترین روش برای انتقال اسناد و فایل های کوچک در سراسر اینترنت بوده است.

محافظت از داده ها با رمزگزاری

برای محافظت از داده های حساس و مطابقت با استانداردها و مقررات بخش هایی مانند صنعت کارت پرداخت، رمزگذاری ایمیل ضروری شد. اکنون، از آنجایی که ایمیل هنوز رایج‌ترین روش برای برقراری ارتباط و انتقال داده‌های حساس است. رمزگذاری ایمیل ابزاری حیاتی برای کسب‌وکارها، به‌ویژه آنهایی که در صنایع تحت نظارت هستند، باقی خواهد ماند.

در پست های قبلی همچنین چند راه برای امنیت بلاک چین را توضیح داده بودیم.

4. رمزگذاری کامل هارد و اطلاعات مهم کاری امر حیاتی است.

 دستگاه‌های قابل حمل مثل هارد دیسک و فلش و با دسترسی به اطلاعات حساس هستند.اگر این مورد برای شما صادق است، باید رمزگذاری کامل دیسک و هارد و فلش را در نظر بگیرید. کل هارد دیسک پایانی، از جمله بخش بوت را، زمانی که نقطه پایانی در حال استفاده نیست، رمزگذاری می کند.

FDE چیست؟

FDE سطحی از سادگی عملیاتی دارد که بسیاری از سازمان‌ها از آن لذت می‌برند. به این صورت که شما مجبور نیستید انتخاب کنید کدام داده باید رمزگذاری شود. این شامل هیچ گونه اقدام کاربر مستعد خطا نمی شود. و می تواند به سرعت با یک خط مشی عمومی اجرا شود. علاوه بر این، در حالی که سازندگان هارد دیسک به افزایش پشتیبانی از رمزگذاری کامل دیسک مبتنی بر سخت افزار ادامه می دهند. راه حل های نرم افزاری در عملکرد و سهولت استقرار بهبود می یابند. اینها همچنین می توانند آرامش خاطر را به ارمغان آورند. 

5. سرور مدیریت باید اساس یک برنامه امنیتی مدیریت شود

تعداد فروشندگانی که پلتفرم های مدیریت مبتنی بر ابر را برای محصولات امنیتی خود ارائه می دهند در حال افزایش است. محرک های اصلی حرکت به سمت ارائه ابر امنیت سایبری شامل سربار عملیاتی کمتر، مقیاس پذیری و افزایش انعطاف پذیری استقرار است. اگر بخواهیم منصف باشیم، مردم نگرانی‌های موجهی در مورد این دوره دارند.

آسیب پذیری در محیط فروشندگان

از جمله آسیب‌پذیری‌هایی در محیط فروشنده که این امکان را دارد که سازمان مشتری را در معرض خطرات و نگرانی‌هایی در مورد نحوه مدیریت داده‌های سازمان مشتری قرار دهد. اما، به دلیل مزایای واضح ارائه شده توسط مدیریت مبتنی بر ابر، هم علاقه و هم پذیرش در بین شرکت ها و همچنین مشاغل کوچک و متوسط ​زیاد است.

نمایندگی تعمیر پرینترهای HP در اصفهان

در نهایت برای بالا بردن امنیت سیستم اطلاعتی خود بهتر است برای خرید لایسنس eset internet security اقدام کنید و سیستم کامپیوتر خود از حملات ویروس ها نجات دهید.

vistaran
ارسال دیدگاه