امنیت برنامه فین تک برای تجارت الکترونیک و ارزدیجیتال

امنیت برنامه فین تک برای تجارت الکترونیک و ارزدیجیتال

 امنیت برنامه فین تک برای تجارت الکترونیک و ارز دیجیتال

اهمیت امنیت برنامه فین تک برای صاحبان کسب و کار و مصرف کننده

با توجه به محبوبیت برنامه های فین تک در دنیای امروز که عصر دیجیتال هست، بنابراین امنیت برنامه فین تک برای تجارت الکترونیک و ارزدیجیتال اهمیت زیادی دارد. در میان برنامه‌های فین تک با رتبه برتر امروزی می‌توان به بانکداری، تجارت الکترونیک، ارز دیجیتال و راه‌حل‌های انطباق با مقررات اشاره کرد. این برنامه‌های پیچیده داده‌های شخصی و ارزشمند را لمس می‌کنند، بنابراین باید بدانیم فین تک چیست؟ و خطرات امنیتی آن چیست؟ در این مقاله به بررسی امنیت برنامه فین تک برای تجارت الکترونیک و ارز دیجیتال می پردازیم.

یک نکته واضح از تحقیقات ما در مورد اهمیت امنیت برنامه فین‌تک برای تجارت الکترونیک و ارز دیجیتال وجود دارد. پس زمان آن است که امنیت برنامه فین تگ برای تجارت الکترونیک و ارزدیجیتال را در اولویت قرار دهیم. راحتی اتوماسیون و تجزیه و تحلیل داده‌ها که توسط برنامه‌ها به کاربران ارائه می‌شود، دیگر محدود به بازی‌ها، بهینه‌سازهای و برنامه‌های ساده نیست. برای خرید  خرید لایسنس نود 32 حتما اقدام کنید.

امروزه خطرات پیرامون برنامه های موبایل، همراه با پیچیدگی راه حل هایی که ارائه می دهند، افزایش یافته است. در میان برنامه‌های با رتبه برتر امروزی می‌توان به بانکداری یکپارچه، تجارت الکترونیک، ارز دیجیتال و حتی راه‌حل‌های انطباق با مقررات اشاره کرد. این برنامه های پیچیده داده های بسیار واقعی، شخصی و ارزشمند را منتقل می کنند. در حالی که برنامه‌های با پیچیدگی کمتر هنوز می‌توانند توسط عوامل مخرب مورد سوء استفاده قرار گیرند، عواقب نقض امنیت برنامه‌های فین‌تک می‌تواند بسیار بدتر باشد.

با خرید لایسنس آنتی ویروس موبایل، برنامه های خود را ایمن کنید.

ESET با کمک به کاهش خطرات برای کاربران گوشی های هوشمند، هم زمان سرمایه تحقیقاتی خود را برای ده سال به جایی رسانده است. این بیشتر در ESET Mobile Security (EMS) مشهود است، که از زمان انتشار آن در سال 2011، عملکردهای محافظتی خود را در بسیاری از انواع برنامه ها در بازار انجام داده است. EMS در راستای ترکیب پیچیده‌تر بازی‌ها، رسانه‌های اجتماعی، بانکداری تلفن همراه، تجارت آنلاین و پلت‌فرم‌های پیام‌رسان مختلف که در دهه گذشته ظهور کرده‌اند، تکامل یافته است. بر اساس محبوبیت خود، بسیاری از اشتباهات رایج کاربران و بی دقتی در برنامه های تلفن همراه را از بین برده است.

علاقه ما به فین‌تک را می‌توان با تمرکز طولانی‌مدت بر بدافزار بانکی اندروید ترسیم کرد. موضوعی که ESET چندین سال تحقیق درباره تهدیدات و توسعه محصول خود را روی آن متمرکز کرد. در مرحله بعد، اقداماتی برای همکاری با Google برای محافظت از Google Play و حتی خود کروم انجام شد. و اکنون، ما قصد داریم از طریق یک منبع جدید تحقیقات بازار، محافظت از مصرف‌کننده و تولیدکننده کسب‌وکار را افزایش دهیم. نظرسنجی‌های مصرف‌کننده و کسب‌وکار فین‌تک به ما کمیت را نشان می دهد. اینکه ریسک‌هایی که مردم برای بهره‌مندی از مزایای فین‌تک مایلند متحمل شوند را مشخص میکند.

ما از 10000 مصرف کننده و 1200 رهبر تجاری در صنایع مختلف در سراسر بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا، ژاپن، مکزیک و برزیل نظرسنجی کردیم. از پاسخ‌دهندگان از دیدگاه مصرف‌کننده و کسب‌وکار، مجموعه‌ای از سؤالات درباره موضوعات فناوری مالی و امنیت سایبری، و تأثیرات آن‌ها بر تأمین مالی در دنیای کووید، به‌ویژه با توجه به قرنطینه‌های ویروس کرونا، پرسیده شد.

امنیت فین تک نیاز اصلی همه گیری زندگی دیجیتال امروز

در حالی که محبوبیت اپلیکیشن‌ها غیر قابل چشم پوشی است، هیچ‌کس نمی‌توانست اثرات همه‌گیری را بر زندگی دیجیتال ما پیش‌بینی کند. در میان محدودیت های منطقه‌ای و ملی و محدودیت‌های کسب‌وکارهای فیزیکی، ما بیش از هر زمان دیگری به سراغ دستگاه‌ها و برنامه‌های دیجیتالی خود رفتیم. علاقه به استفاده از پلتفرم‌ها و راه‌حل‌های فین‌تک افزایش یافته است. در نتیجه، جدی‌تر گرفتن امنیت اپلیکیشن‌ها ضروری‌تر است.

محبوبیت پلتفرم فین تک برای کسب و کارهای دنیای دیجیتال

تحقیقات بازار ما به وضوح محبوبیت راه‌حل‌های فین‌تک را هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای کسب‌وکارها نشان می‌دهد. تقریباً دو سوم (62٪) از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان از نوعی برنامه یا پلتفرم فین‌تک استفاده می‌کنند. علاوه بر این، بیش از دو سوم (68٪) رهبران کسب و کار انتظار دارند سرمایه گذاری شرکت هایشان در فین تک در سال 2021/2022 افزایش یابد. 81٪ از مدیران ارشد مورد بررسی موافق هستند که COVID-19 نیاز به بهبود امنیت مالی را افزایش داده است.

با این حال، از 42 درصد مصرف‌کنندگان جهانی که از یک برنامه یا پلتفرم رایگان فین‌تک استفاده می‌کنند، نیمی از آنها نمی‌دانند اپلیکیشنی که استفاده می‌کنند داده‌هایشان را می‌فروشد یا خیر. علاوه بر این، تنها 31 درصد از مردم می گویند که قبل از دانلود یک برنامه فین تک، شرایط و ضوابط آن را خوانده اند و تنها 29 درصد سیاست حفظ حریم خصوصی را خوانده اند.

حتی در بین مصرف‌کنندگانی که از هر پنج مصرف‌کننده در سراسر جهان خود را پیشرفته‌تر در زمینه فناوری ارزیابی می‌کنند، 31 درصد از مدیریت رمز عبور استفاده نمی‌کنند. اگرچه مصرف‌کنندگانی که از چهار یا بیشتر برنامه‌های فین‌تک استفاده می‌کنند، احتمالاً نرم‌افزار امنیتی نصب کرده‌اند. بنابراین، بهتر محافظت می‌شوند، اطلاعات پیرامون خطرات برنامه‌های فین‌تک وجود ندارد. تنها 17 درصد از مصرف کنندگان به شدت احساس می کردند که کیفیت اطلاعات موجود در مورد خطرات احتمالی مربوط به استفاده از برنامه های کاربردی فین تک  مانند کیف پول دیجیتال، برنامه های بودجه بندی، یا برنامه های تجارت الکترونیکی کافی است.

امنیت داده های مالی و شخصی شما بسیار مهم است.

برای کسب‌وکارها، راه‌حل‌های فین‌تک فرآیندهای ساده، پیشرفته و کارآمدی را برای مدیریت امور مالی ارائه می‌کنند. امنیت به وضوح یک اولویت کلیدی است، زیرا ۷۲ درصد از کسب‌وکارها فعالانه در فناوری‌های جدید برای امنیت بهتر مالی سرمایه‌گذاری می‌کنند. و ۸۱ درصد از رهبران ارشد کسب‌وکار گزارش می‌دهند که آن‌ها را اتخاذ کرده‌اند. اولین رویکرد امنیت سایبری هنگام سرمایه گذاری در راه حل های فناوری جدید. اگرچه راه‌حل‌های فین‌تک و امنیت سایبری برای بسیاری از کسب‌وکارها در سراسر جهان مورد توجه قرار می‌گیرند، خطری که مجرمان سایبری ایجاد می‌کنند همچنان سنگین است.

نگاهی به آمارهای جهانی نیاز به امنیت مشاغل الکترونیکی

بیش از نیمی (58٪) از مشاغل مورد بررسی به مواضع امنیتی خود اطمینان دارند، در حالی که اذعان دارند که احتمالاً تحت تأثیر یک حادثه امنیت سایبری قرار می گیرند. از بین این مشاغل، مشاغل مربوط به اطلاعات، تحقیق و تجزیه و تحلیل (93٪)، و حسابداری، بانکداری، و صنایع مالی (87٪) به احتمال زیاد فکر می کنند که یک حادثه امنیت سایبری بر آنها تأثیر می گذارد. با توجه به اینکه 45 درصد از کسب‌وکارها در گذشته نقض سایبری را تجربه کرده‌اند، امنیت پلتفرم‌ها و برنامه‌های فین‌تک برای امنیت مالی یک سازمان و شاید مهم‌تر از آن برای بهبود اقتصادی آن پس از کووید-19 بسیار مهم است.

خرید لایسنس eset internet security

شکی نیست که برنامه های فین تک اینجا هستند تا بمانند. چه کاربر معمولی یک برنامه بودجه بندی یا پلت فرم معاملاتی باشید. یا یک شرکت جهانی که از راه حل های فین تک برای افزایش کارایی و سود استفاده می کند. امنیت داده های مالی و شخصی شما بسیار مهم است. برنامه‌ها می‌توانند مفاهیم و پلتفرم‌های پیچیده را به کار گیرند. و آن‌ها را در پلتفرم‌های کاربرپسند  در دسترس قرار دهند. دقیقاً به همین دلیل، می‌توان به راحتی از داده‌های در دسترس و نحوه بهره‌برداری از آن چشم‌پوشی کرد. امنیت و ایمنی برنامه ها،  محدود به فین تک نیست. باید به اندازه تجربه و مزیت کلی کاربر مهم در نظر گرفته شود. بدون امنیت جامع، نمی توان از مزایای برنامه های فین تک به طور کامل قدردانی کرد. زیرا پیامدهای امنیت مالی ناقص بسیار زیاد است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فین تک برای کسب و کار و مصرف کنندگان، سایت ما را بررسی کنید.

 

 

 

 

vistaran
ارسال دیدگاه