آیا هوش مصنوعی می تواند بدافزارهای آینده را تقویت کند؟

آیا هوش مصنوعی می تواند بدافزارهای آینده را تقویت کند؟

آیا هوش مصنوعی می تواند بدافزارهای آینده را تقویت کند؟

اگر بتوان از هوش مصنوعی (AI) برای تقویت بدافزارهای آینده استفاده کرد چه؟ آیا مجرمان سایبری می توانند با «حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی» پیامدهای فلج کننده هم برای صنایع و هم برای افراد ایجاد کنند؟ آیا هوش مصنوعی می تواند به عنوان ابزاری برای مهاجمان استفاده شود؟

ما همه این سوالات و موارد دیگر را در مقاله جدیدی با عنوان “آیا هوش مصنوعی می تواند بدافزارهای آینده را تقویت کند؟” بررسی می کنیم. این مطلب، نگاهی فنی به یکی از موضوعات مورد بحث صنعت، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (ML) است. موضوعات مختلفی از جمله اینکه چگونه مجرمان سایبری  از هوش مصنوعی برای حمله به تلفن همراه، اینترنت اشیا یا حتی در سناریوهای هدفمند استفاده کنند. اگر میخواهید از کامپیوتر خود محافظت کنید برای خرید لایسنس نود 32 حتما اقدام کنید.

نظرسنجی در مورد نگرانی ها از هوش مصنوعی

در این مقاله، ما بیشتر نشان می‌دهیم که چگونه AI و ML اغلب اشتباه درک می‌شوند. نتایج یک نظرسنجی انجام شده با شرکت تحقیقاتی پیشرو OnePoll نشان می دهد . نزدیک به 1000 کاربر فناوری اطلاعات در ایالات متحده، بریتانیا و آلمان از نگرانی هایشان در مورد هوش مصنوعی در زمینه امنیت سایبری مورد سؤال قرار گرفتند.

جالب اینجاست که دو سوم یعنی 66 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که کاربردهای جدید هوش مصنوعی تعداد حملات به سازمان آنها را افزایش می دهد.  حتی بیشتر فکر می کردند که فناوری های هوش مصنوعی تهدیدها را پیچیده تر و شناسایی آنها را سخت تر می کند. از سوی دیگر، بخش بزرگی یعنی 80 درصد از تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات در این نظرسنجی معتقدند که هوش مصنوعی و ML باعث شناسایی سریعتر تهدیدات سایبری می شود. به آنها کمک می‌کند کمبود مهارت‌های امنیت سایبری در محل کار خود را حل کنند (76%).

چرا هیاهو در مورد هوش مصنوعی؟

انجام یک جستجوی سریع برای عبارت “AI” نزدیک به 2.2 میلیارد نتیجه به دست می دهد. چرا موضوع هوش مصنوعی هم در رسانه ها و هم در دنیای تجارت مورد توجه قرار گرفته است؟ این به خوبی به دلیل وعده ها و مزایای بلندپروازانه ای است که هوش مصنوعی داده. از اتوماسیون کامل فرآیندها تا حل پیچیده ترین مسائل پیش روی صنایع مختلف. دلیل افزایش محبوبیت هوش مصنوعی هرچه که باشد، ما معتقدیم که پیامدهای واقعی برای مشاغل پر مزایا و مرتبط با اینترنت دارد.  هرچند به نظر برای هوش مصنوعی دست نیافتنی است.

در نظرسنجی  82 درصد از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات معتقدند که محصول امنیت سایبری پیاده سازی شده در سازمانها از پردازش ماشینی استفاده می کند. 53٪ اعلام کردند که سازمان آنها در حال برنامه ریزی برای اجرای چنین راه حلی در 3-5 سال آینده است. مقاله همچنین نحوه عملکرد الگوریتم‌های یادگیری تحت نظارت، بدون نظارت و نیمه‌نظارت در امنیت سایبری را توضیح می‌دهد. و در عین حال به برخی از محدودیت‌های این فناوری نیز اشاره می‌کند.

خرید لایسنس eset internet security

استفاده از هوش مصنوعی در بدافزارها و حملات هدفمند

یافتن آسیب‌پذیری‌های جدید برای بهره‌برداری، پنهان کردن بدافزار در شبکه قربانی یا ترکیب تکنیک‌های مختلف حمله، همه روش‌هایی برای توسعه‌دهندگان بدافزاراند. آنها می‌توانند از هوش مصنوعی برای اهداف خود استفاده کنند. مهاجمان به طور بالقوه از هوش مصنوعی به گونه ای استفاده  میکنند که به آنها امکان  تشخیص دهند. که آیا یک راه حل امنیتی خاص در شبکه هدف وجود دارد یا خیر. تا تعیین کنند چگونه حمله خود را ادامه دهند. همچنین موارد استفاده اضافی، تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی را گزارش می‌کنیم که مجرمان سایبری ممکن است از آنها استفاده کنند. و تیم‌های امنیتی فناوری اطلاعات باید از آن‌ها آگاه باشند.

خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس ESET internet Security

این مقاله یکی از موضوعات مورد بحث در صنعت امنیت سایبری را بررسی می کند.  خواندن آن برای کسانی که در این صنعت هستند و همچنین کسانی که علاقه مند به یادگیری در مورد ML و AI هستند ضروری است.
تعمیر کامپیوتر در محل اصفهان

 

vistaran
ارسال دیدگاه